خدمات لوله بازکنی استان زنجان

●بازکردن لوله با دستگاه برقی اتومات جدید

●فنرزنی لوله با فنرهای صنعتی مخصوص

●چاه بازکنی،رفع بوی بد لوله ها با مواد مخصوص

●تخلیه چاه با تانکرهای بزرگ و کوچک

●با پمپ های مکنده ساکشن،تک فاز دوفازسه فاز

●لوله کشی سردو گرم،فاضلابی،روکار،توکار

●نشت یابی لوله در زنجان،رفع نم و نشتی

جهت انجام خدمات لوله بازکنی،چاه بازکنی، تخلیه چاه،نشت یابی،و… در زنجان با شرکت۲۴”تماس بگیرید. شبانه روزی فعال میباشد، وبه صورت ۲۴ ساعته

لوله بازکنی زنجان فوری و شبانه روزی است، ارسال سرویسکار در 20 دقیقه به آدرس گرفتگی لوله انجام می شود. رفع گرفتگی لوله در زنجان به صورت کاملا تضمینی و با ارائه فاکتور انجام می شود. شرکت ۲۴ لوله زیر نظر اتحادیه است و طبق تعرفه ی لوله بازکنی زنجان فعالیت دارد.

بعد از اتمام لوله بازکنی در زنجان، پشتیبانی رایگان چند ماهه انجام می شود. در صورت ایجاد مشکل گرفتگی مجدد، می توانید با ما تماس بگیرید و با کم ترین وجه، گرفتگی لوله را حل کنید.

لوله بازکنی زنجان بدون آسیب به لوله ها با ابزارهای پیشرفته انجام می شود. البته تجربه کاری افراد نیز در اولویت قرار دارد. اگر می خواهید مشکل گرفتگی لوله سریع و بی دغدغه حل کنید، با ما تماس بگیرید.

خدمات لوله بازکنی زنجان

  • خارج کردن اجسام از چاه
  • سایر خدمات نصب ساختمان.
  • ایمن ترین خدمات نسبت به سایر همکاران
  • بهترین کیفیت و سرعت در حین انجام کار
  • نهایت تمیزکاری بدون آسیب رساندن به لوله
  • خدمات با  دستگاه کمپرسورتراکم هوا
  • لوله کشی در زنجان با سه نظام پرقدرت

خدمات لوله بازکنی در زنجان

اولین شرکتی هستیم که در تمام نقاط زنجان شعبه داریم. سال تاسیس ۱۳۷۴،و ثبت شده  نرخ اتحادیه میباشیم. سرویس کارهای ما کاملن اموزش دیده،و حرفه ای میباشند. بدون اینکه به لوله آسیبی برسانند، کار را انجام میدهند، شما میتوانید با خیالی راحت با ما در تماس باشید. حتی اگر مشکل گرفتگی هم نداشته باشید، میتوانید مشورت ،یا سوالاتی درباره مشکلتان بپرسید، ۲۴”پاسخگوی شما خواهیم بود.

 

 

دستگاه لوله باز کنی دارای فایده های بسیاری می باشد که که عبارتند از :

  • قابل حمل بودن به دلیل اندازه کوچک آن
  • باز کردن همه نوع از گرفتگی‌های سخت
  • سرفنرها با سایز های مختلف
  • فنر بلند برای لوله‌های طولانی
  • محفظه جمع‌کننده فنر
  • سرعت بالا در باز کردن لوله های گرفته
  • ایده آل برای شرکت های لوله بازکنی
  • نحوه کار دستگاه لوله بازکنی

برای شروع کار در مرحله نخست باید دستگاه لوله بازکن را، به پریز برق متصل کنیم. سپس سر فنر با سایز مورد نیاز را به سر فنر دستگاه لوله بازکنی وصل می کنیم. و بعد فنر دستگاه لوله بازکن را، به آرامی از محفظه مخصوص فنر، که روی دستگاه لوله بازکن قرار گرفته است.خارج کرده و وارد لوله فاضلابی که گرفته شده است، می‌کنیم. آنقدر فنر دستگاه لوله بازکنی، را داخل لوله فاضلاب وارد می‌کنیم. که سر فنر دستگاه به قسمت گرفتگی لوله فاضلاب برسد. پس از آن دستگاه لوله باز کنی را روشن می کنیم، تا موتور دستگاه شروع به کار کند. در این زمان فنر ماشین لوله بازکن، گرفتگی‌های درون لوله را باز رفع می کند.

نکات مهم در لوله باز کنی

در مورد مشکلات و اتفاقاتی که امکان دارد برای محل کار،یا ساختمان شما بیفتد. گرفتگی و ترکیدگی لوله از بدترین ان ها می باشد. گرفتگی و ترکیدگی لوله ها، علت های مختلفی دارد .اما دلیل این مسئله هر چیزی که باشد، برای ساکنان ساختمان مشکل آفرین خواهد بود. و روند زندگی روزمره آن‌ها را با مشکل مواجه می کند.

احتمال اینکه بالاخره یک روز ساختمان محل سکونت شما، نیز دچار گرفتگی، یا ترکیدگی لوله شود،  بسیار زیاد است. بنابراین قبل از به وجود آمدن مشکل، به فکر راه چاره ای برای آن باشید. احتمالا اولین راه حلی که در چنین زمانی، به فکر هر فردی می رسد. تماس گرفتن با یک مرکز معتبر و حرفه ای لوله بازکنی می باشد.

گرفتگی فاضلاب پس از تعمیر ساختمان

گاه بنایی، یا تعمیر ساختمان، در محدوده لوله های فاضلاب باعث می شود، که نخاله های بنایی و تکه های خورد شده سیمان و… به درون چاه افتاده.و علت گرفتگی لوله فاضلاب و در نهایت بسته شدن چاه شوند.

یادتان باشد، قبل از شروع عملیات تعمیر و بنایی در ساختمان، چاه فاضلاب را با در پوش ببندید. تا دیگر دچار گرفتگی لوله با سیمان نشوید.

در صورتی که در هنگام بازسازی ساختمان متوجه شدید. که لوله فاضلاب ساختمان دچار گرفتگی با سیمان شده است، می توانید.با شرکت ۲۴  و لوله بازکن زنجان اقدامات لازم در این خصوص را،بر اساس دستورالعمل های آموزش داده شده انجام دهید.

2. انداختن دستمال توالت علت برگشت آب از لوله فاضلاب

افراد بسیاری بعد از استفاده از سرویس بهداشتی، از دستمال توالت استفاده می کنند.و در بعضی موارد این دستمال ها در چاه می اندازند. همین مسئله پس از مدتی باعث جمع شدن دستمال توالت، در چاه شده. و باعث علت گرفتگی لوله فاضلاب توالت می شود.

در این حالت، پس از تشخیص گرفتگی لوله فاضلاب باید، از اسید لوله بازکنی یا فنر چاه بازکن جهت رفع این مشکل استفاه کنید. البته اگر این دستمال ها در ابتدای لوله جمع شده باشد، با یک چوب قابل باز شدن است.

بی توجهی به این امر، در مرور زمان گرفتگی توالت، با دستمال کاغذی را به شدت سخت می کند. که رفع آن زمان زیادی می برد. برای حل این مشکل هم باید از یک لوله بازکن ماهر کمک بگیرید.

3. دلیل گرفتگی لوله فاضلاب به علت افتادن اشیاء در چاه

گاهی ممکن است ،وسایلی که در جیبمان داریم، از قبیل کیف، موبایل و… در چاه بیفتند. این مسئله پس از گیر کردن فضولات به آن، خود باعث گرفتگی شدید لوله فاضلاب می شود.

بهترین راه این است که، قبل از ورود به توالت وسایل یا اشیا اضافی را از خود جدا کنیم. موبایل را حتما در جیب پیراهن ،یا کاپشن خود گذاشته، یا اصلا به داخل توالت نبریم؛ چرا که گاه علت گرفتگی لوله فاضلاب، و یا علت برگشت آب از لوله فاضلاب توالت را تنها با تخریب توالت، و باز کردن چاه فاضلاب می توان برطرف کرد.

4. برگشت آب از لوله فاضلاب در اثر تجمع و سفت شدن فضولات

استفاده نکردن متناوب و همیشگی از فلاش تانک، یا نریختن آب در چاه فاضلاب، باعث می شود. به مرور فضولات ته نشین شوند، و در اثر زمان سفت شده، و خود به علت گرفتگی لوله فاضلاب و یا علت برگشت آب از لوله فاضلاب توالت تبدیل شوند. راه پیشگیری از این مشکل هم استفاده از فلاش تانک، پس از شستشو می باشد.

در صورت بروز این نوع از علائم گرفتگی لوله فاضلاب، راهکار رفع آن، ریختن اسید لوله باز کنی، در چاه و سپس ریختن مقادیر زیادی آب به درون آن است، تا اسید کار خود را بکند.

برای این منظور می توانید از فروشگاه های ابزار فروشی اسید، لوله بازکنی را تهیه کنید. منتها قبل از خرید برای فروشنده شرح دهید، که اسید را برای چه کاری می خواهید. تا با تهیه اسید لوله بازکنی مناسب بتوانید به رفع گرفتگی لوله فاضلاب بپردازید.

مراقب باشید، در هنگام استفاده از اسید لوله بازکنی نهایت دقت را به خرج دهید؛ چرا که ریختن، یا پاشیدن قطرات اسید، روی پوست شما باعث بروز فاجعه ای جبران ناپذیر می شود. اگر در این کار مهارت لازم را ندارید می توانید. از فنی کارانی که در این زمینه تخصص دارند در سایت ۲۴ کمک بگیرید.

5. علت گرفتگی لوله فاضلاب آشپزخانه با چربی و روغن

روزانه ظرف های بسیاری در سینک ظرفشویی شسته می شوند و این امر به این معنا است که روغن و چربی بسیاری وارد لوله فاضلاب می شود. از آنجایی که چربی حالت چسبندگی دارد و به لوله فاضلاب می چسبد، تکرار این امر باعث انباشته شدن چربی ها می شود.

در این حین وقتی آشغالی وارد لوله فاضلاب می شود به این چربی ها می چسبد و باعث علت گرفتگی لوله فاضلاب آشپزخانه و برگشت آب از لوله فاضلاب می شود.

6. نفوذ ریشه درخت در چاه توالت و حل آن

گاهی لوله فاضلاب که در زیر حیاط منزل یا ساختمان واقع شده است در اثر رخنه کردن ریشه درخت در چاه، مسدود می شود.
در این حالت به هیچ وجه استفاه از اسید یا پمپ لوله باز کن، گرفتگی لوله فاضلاب را دوا نمی کند. در این هنگام بایست از فنرهای مخصوص و قوی به همراه سر فنر استفاده کرد، که معمولا این کار را لوله بازکن های ماهر و کاربلد سایت ۲۴ به سادگی انجام می دهند.


رفع نفوذ ریشه درخت در چاه با لوله بازکن زنجان به صورت تضمینی با هزینه ای مناسب


توجه داشته باشید که متخصصین لوله بازکنی در زنجان فقط در این محدوده خدمات رفع گرفتگی لوله فاضلاب را ارائه می دهند.

نفوذ ریشه درخت در لوله فاضلاب که خود علت گرفتگی لوله فاضلاب است را گاها هنگام تراشیدن چاه فاضلاب از بین می برند. شاید برطرف کردن این کار، آسان به نظر نرسد اما چاه بازکن ونک آن را انجام می دهد. بنابراین اگر ساکن ونک هستید حتما جهت رفع نفوذ ریشه درخت با چاه بازکنی زنجان تماس بگیرید.

7. لوله کشی معیوب و ناقص از دلایل گرفتگی لوله فاضلاب

لوله کشی فاضلاب گاهی با لوله های غیراستاندارد طراحی می شود. همچنین بعضی مواقع لوله های انتخاب شده برای کارکردی که دارند مناسب نمی باشند؛ به عنوان مثال لوله های توالت عمومی باید قطورتر باشند.

عدم رعایت این موارد خود علت گرفتگی لوله فاضلاب آشپزخانه، توالت و… خواهد شد که در صورت بروز آن می بایست لوله کشی فاضلاب ساختمان تغییر کند.

نکته!!! گاها پیش آمده که لوله فاضلاب ناقص نصب شده و در جایی در زیر خاک نشتی پیدا کرده است؛ همین امر موجب شده که ریشه درختان به سمت لوله کشیده شده و در نهایت ریشه درخت در لوله فاضلاب نفوذ کند که خود علت گرفتگی چاه توالت می باشد.
در این صورت باز هم باید از فنر چاه باز کن، دستگاه لوله بازکن برقی، پمپ تراکم هوا و… استفاده کرد و اگر این مسئله بیش از حد حاد باشد حتما باید محل نقوذ ریشه درخت در چاه توالت را شناسایی کرد و آن قسمت لوله را تعویض نمود.

8. گرفتگی لوله فاضلاب به علت تجمع موها و پرزهای فرش

معمولا علت گرفتگی چاه فاضلاب یا لوله فاضلاب تجمع موها و پرزهای فرش است. بسیاری از افراد در حمام یا بعد از شانه کردن موها و جارو کشیدن محیط پرزها و موها را در چاه یا لوله فاضلاب می اندازند. به مرور تجمع این موارد باعث گرفتگی شدید لوله می شود.

برای رفع آن نمی توان به تنهایی اقدام کرد، بلکه باید از یک لوله بازکن ماهر کمک گرفت که با استفاده از تجهیزات پیشرفته خود بتواند به طور تضمینی این مشکل را حل کند.

شما می توانید در زنجان برای رفع مشکل ماهرترین و قابل اعتماد ترین افراد را در کمتر از چند دقیقه پیدا کنید. همچنین شما می توانید به طور مستقیم با این افراد تماس بگیرید و درخواست خود را با آنها ثبت کنید.

جمع بندی

تمامی علت گرفتگی لوله فاضلاب، راهکار مناسب با خود را دارند. ولی نکته اصلی این است که می توانیم با رعایت نکاتی ساده از بروز این علتها جلوگیری کنیم.

روشن است که هزینه های نگه داری، بسیار کمتر از هزینه های لوله بازکنی می باشد. با توجه به این موضوع زمانی که دچار مشکلات فاضلابی می شوید هرگز نگران نشده و با مطالعه مقالات مختلف سایت ۲۴” پاسخ به سوالات خود در خصوص گرفتگی لوله فاضلاب دستشویی، حمام، سینک ظرفشویی و… را دریافت نمایید.

همچنین لوله بازکن های شرکت ۲۴ در مناطق مختلف زنجان، آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستند که با جستجوی نام مناطق این شهر در کادر ابتدای صفحه می توانید به شماره تلفن آنها دسترسی داشته باشید.

پرسشهای پر تکرار کاربران در خصوص علت گرفتگی لوله فاضلاب

علت گرفتگی لوله فاضلاب آشپزخانه چیست؟

✅ از رایج ترین دلایل گرفتی لوله فاضلاب آشپزخانه تجمع چربی ها خوراکی و ریختن مواد غذایی و پسماندها در چاه می باشد.

گرفتگی فاضلاب دستشویی با دستمال توالت را چگونه رفع کنیم؟

✅ در این حالت باید از اسید لوله بازکنی یا فنر چاه بازکن برای رفع آن استفاه کنید. البته اگر این دستمال ها در ابتدای لوله جمع شده باشد با یک چوب قابل باز شدن است.

چگونه لوله بازکن ماهر و قابل اعتماد برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب توالت، آشپزخانه و… پیدا کنیم؟

✅ سایت لوله بازکنی زنجان به عنوان معتبرترین لوله بازکن در زنجان می باشد، که ماهرترین لوله بازکن ها را در اختیار دارد. بنابراین در صورت گرفتگی لوله فاضلاب خود می توانید، مراجعه کرده و با لوله بازکن های ما تماس بگیرید.

 

سرویسکاران با کادری مجرب و آموزش دیده،  در کوتاه ترین زمان ممکن، آماده ارائه خدمات برای انواع گرفتگی لوله و یا ترکیدگی لوله می باشد. شرکت  ۲۴” لوله بازکنی زنجان    در اختیار داشتن ابزارهای مدرن و کار آمد. جهت رفع مشکل شما اقدام می کند تا بهترین نتیجه را به دست بیاورید.

09100053200

خدمات لوله بازکنی در تمامی مناطق زنجان
لوله بازکنی در اعتمادیه زنجان،ارزانترین،فوری، با رعایت پروتکل های بهداشتی،و فنرهای مخصوص هر لوله جداگانه میباشد.ما کیفیت کارمان را، ضمانت میکنیم.

خدمات لوله بازکنی انصاریه

ارائه خدمات در منطقه انصاریه باز کردن لوله های، حمام، آشپزخانه،سرویس بهداشتی، پشت بام، حیاط، تراس، لوله های سفت و سخت سیمانی،قیری،و… با دستگاه های بروز جدید ژنراتوری،با سرمته های، الماسه،فنری،چنگکی، سردنده ای،و… اماده خدمات رسانی به همشهریای زنجانی هستیم، شما میتوانید در هر روز از ساعات شبانه روزی با ما در تماس باشید. و مشکل خود را مترح کنید، ما با شما در تمام نقاط زنجان فقط ۱۵دقیقه فاصله داریم.

09100053200مدیریت

خدمات لوله بازکنی الهیه زنجان

خدمات لوله بازکنی در الهیه زنجان به صورت شبانه روزی و ۲۴ ساعته می باشد، شما میتوانید در از شبانه روز باما تماس بگیرید. شاید برای شما هم پیش آمده است که، از دستتان اشیاء قیمتی مانند انگشتر، النگو، ساعت، سوئیچ جاسوئیچی، و…افتاده باشد در چاه دستشویی یا سیفون حمام، در این حالت جای نگرانی نیست. و خودسرانه دست به کار نشوید، شما میتوانید با لوله بازکنی زنجان، تماس بگیرید. و مشکل خود را مطرح کنید. شرکت ۲۴ کمتر از ۲۰ دقیقه در محل شما اعزام خواهد شد و رفع مشکل می کنیم.در این بحث می پردازیم به گرفتگی لوله ها اکثر ساختمان ها و خانه ها گرفتگی لوله را دارند. چرا باید لوله شما بگیرد، مهمترین ایرادات لوله گرفتگی می تواند این باشد که، لوله کش خوب لوله کشی نکرده باشد، و یا شیب لوله ها کم باشد. لوله های آشپزخانه بر اثر مرور زمان چربی گرفته و سفت میشود. شما نباید بزارید این چربی ها در داخل لوله بماند تا سفت شود، که نیاز به لوله بازکن داشته باشید. شما میتوانید در این مورد با لوله بازکنی ۲۴ در زنجان مشورتی بگیرید. ما راهکارهایی برای شما ارائه می دهیم که می تواند از گرفتگی لوله ها جلوگیری کند.

خدمات لوله بازکنی در هنرستان زنجان

چاه بازکنی در تمام نقاط زنجان بصورت، شبانه روزی و ۲۴”میباشد.

نکاتی برای جلوگیری از گرفتگی لوله های فاضلاب

1.برای جلوگیری از ورود ته مانده غذاها حتما از یک صافی برای جلوگیری از ورود اشغال آلات به چاه استفاده شود.
2. روغن اضافی مانده از غذاها را داخل سینک نریزید
3. وقتی می خواهید ظروف را بشورید حتما روغن موجود در آن را پاک کرده سپس بشورید
4. از انداختن دستمال کاغذی به توالت فرنگی جدا خودداری کردهخ و توجه داشته باشید که دکمه را کاملا فشار داده تا آب کاملا تخلیه شده باشد
5. برای دستشویی ایرانی نیز باید توجه دقیق شود تا چیزی داخل سیفون نیفتد.
6. اگر توالت و حمام شما بعلت کمبود متراژ ساختمان مشترک است از افتادن وسایل حمام جدا خودداری شود
7. از انداختن مو در حمام جلوگیری کرده چرا که باعث گرفتگی می شود

سایر خدمات شرکت ۲۴”

  • انشعاب فاضلاب آپارتمان به فاضلاب شهری و لوله بازکنی هنرستان
  • از بین بردن و برطرف کردن بوی بد توالت و دفع بوی نامطبوع
  • اجرا و تعمیرات عایق کاری و ایزوگام کف حمام ، دستشویی
  • تعمیر و سرویس دستشویی و لوله توالت فرنگی و ایرانی
  • لوله بازکنی دستشویی فرنگی هنرستان و چاه بازکنی هنرستان
  • تعمیرات لوله کشی آب و فاضلاب ساختمان در مناطق هنرستان
  • باز کردن گرفتگی لوله توالت فرنگی و در آوردن اجسام از لوله

خدمات لوله بازکنی در شهرک غرب زنجان

تخلیه چاه و لوله بازکنی زنجان

تخلیه چاه و لوله بازکنی در کرج

لوله بازکنی کرج: ما تیمی متشکل از افراد متخصص در لوله بازکنی زنجان و تخلیه چاه زنجان داریم که علاقه‌ی شدیدی به تکنولوژی روز بین همه‌ی ما وجود دارد، کار تیمی را خوب می‌شناسیم و برای داشتن بهترین خدمات این شرکت را بر پایه اصول شش گانه رشد، مشتری محوری، شفافیت، احترام، گسترش دانش، توجه و تعهد به مسئولیت‌های اجتماعی گسترش دادیم.

لوله بازکنی در قم

لوله بازکنی زنجان

با باور این ارزش‌های سازمانی، در مسیر موفقیت حرکت می‌کنیم و برای ماندن در این مسیر و پیشتاز بودن در خدمات فنی و مهندسی از هیچ کوششی دریغ نمی کنیم.دیگر خدمات تخلیه چاه:لوله بازکنی توالت فرنگی
نصب توالت فرنگی
لوله بازکنی زنجان
تعمیر توالت فرنگی دراستان زنجان
سرویس کامل توالت فرنگی توسط پرسنل ماهرقیمت لوله بازکنی در زنجان: لوله بازکنی زنجان یکی از مهمترین خدمات شرکت تخلیه چاه استان زنجان می‌باشد.لوله بازکنی زنجان اگر به شیوه درست انجام نگیرد باعث ایجاد مشکلاتی در ساختمان می‌شود.لوله بازکنی زنجان شرکت تخلیه چاه زنجان با داشتن بروز ترین و پیشرفته ترین دستگاه لوله بازکنی تلاش دارد تا رضایت همشهریان گرامی را جلب نماید.
قیمت لوله بازکنی زنجان بر اساس کار انجام شده تعیین می گردد هدف ما جلب رضایت مشتریان می باشد.
مهمترین خدمات شرکت تخلیه چاه زنجان از جمله : لوله بازکن زنجان
نشت یابی نشت با دستگاه در زنجان و لوله بازکنی زنجان و تخلیه چاه زنجان

انشعاب فاضلاب منزل و ساختمان به فاضلاب شهری و لوله بازکنی زنجان
از بین بردن بوی نا مطبوع حمام،دستشویی،و چاه و فاضلاب
عایق کاری و ایزوگام کاری کف حمام و دستشویی برای جلوگیری از ایجاد نم می باشد.

نصب توالت فرنگی کرج

 

و همچنین سرویس مربوط به آن و چاه بازکن زنجان
تبدیل توالت فرنگی به ایرانی و همچنین ایرانی به فرنگی در زنجان
انجام تعمیرات مربوط به تاسیسات ساختمان و انجام خدمات مربوطه
انجام رسوب گیری و جرم گیری لوله آشپزخانه و حمام همچنین لوله بازکنی زنجان

در تمامی مناطق زنجان دایر میباشد، شما در هر ساعت از شبانه روز لوله گرفتگی داشتید. با شرکت ۲۴ در تماس باشید، حضورسریع سرویسکار به محل شما، وبا ارزانترین قیمت در خدمت همشهریان زنجانی میباشد.

حضور سرویسکار در کمتر از ۲۰دقیقه

استان زنجان ازجمله استان های پرجمعیت ایران است که مناطق مختلف آن مثل مرکز شهر زنجان شلوغ و پرترافیک می باشد. چنانچه اگر یک شرکت لوله بازکنی زنجان در یک منطقه دیگر باشد و بخواهد به محلی در منطقه زنجان سرویسکار بفرستد. قاعدتا مدت زمان زیادی طول خواهد کشید تا سرویسکار به آدرس مورد نظر برسد که این تاخیر برای خانواده محترمی که منزلشان دچار گرفتگی لوله یا چاه شده و بوی نامطبوع کل ساختمان را گرفته عذاب آور است. به همین جهت شرکت۲۴ لوله بازکنی زنجان  که قدیمی ترین شرکت خدماتی در استان زنجان    می باشد. شعبه های مختلفی در سراسر زنجان ایجاد نموده تا در صورت تماس از هر نقطه زنجان ، نزدیکترین سرویسکار به محل ارسال شود. کسب رضایت کامل همشریان گرامی مهمترین هدف این شرکت بوده و خواهد بود.

ارزان ترین شرکت لوله بازکنی

قیمت های شرکت لوله بازکنی زنجان زیر نظر اتحادیه می باشد و دارای ارزان ترین قیمت ها می باشد . یکی از دلایل موفقیت این شرکت بخاطر قیمت های ثابت و مقرون به صرفه می باشد تا رضایت تمامی مشتریان محترم خود را کسب نماید. برای اطلاع از قیمت ها و دریافت مشاوره رایگان می توانید با شماره،

09198909072

لوله بازکنی در زنجان

شعبه های زنجان  برگرفته از افرادی با تجربه بالا (با 20 سال سابقه) و متخصص در تمامی امور فنی می باشد تا به راحتی بتوانند هرنوع گرفتگی را با روش های اصولی و کاملا بهداشتی برطرف نمایند. این افراد پس از رفع گرفتگی نکات مهمی را به شما اطلاع می دهند تا با رعایت این نکات دچار اینگونه مشکلات تاسیساتی نشوید . فقط کافیست با ما تماس بگیرید.

لوله بازکنی با دستگاه فنر

فنر اصلی ترین و بهترین روش لوله بازکنی زنجان می باشد، این روش برای بازکردن انواع مختلف گرفتگی لوله ها از جمله گرفتگی های سخت و یا گرفتگی های جزئی به دلیل انعطاف پذیری بسیار بالای فنر کار آمد می باشد. و رایج ترین روش تمام شرکت های لوله بازکنی و تخلیه چاه در حال حاضر می باشد .

فنر ، گرفتگی هایی که به دلیل گیر کردن شیشه ، پلاستیک یا اجسام سخت باشد. را با نیروی بسیار زیاد خورد کرده و راه لوله را به سرعت باز می کند.

زمانی که فنر در داخل لوله است تمامی پرز ها ، چربی ها و رشته های نخی موجود در دیواره لوله ها را به خود جذب کرده، و گرفتگی را برطرف می کند.

چنانچه انگشتر یا شیء های زنجیر مانند، در درون لوله افتاده باشد .هنگام فنرزنی آن را به خود پیچانده و به بیرون می آورد.

برای باز کردن گرفتگی ها با توجه به نوع لوله ها و میزان سختی آن ها از فنر های مختلف با ضخامت و طول مخصوص استفاده می شود ، برای مثال برای لوله های سینک آشپزخانه از فنرهای باریک و برای لوله های بزرگ که به فاضلاب شهری یا چاه وصل می شوند. از فنر های کلفت و طولانی تر استفاده می شود. هرچه طول و ضخامت فنر بیشتر باشد نیروی آن نیز بیشتر خواهد بود.

چرا لوله کشی ساختمان باید استاندارد باشد؟

اجرای لوله کشی ساختمان در زنجان به صورت استاندارد، مزایایی به دنبال دارد. اما از این مزیت‌ها مطلع هستید؟ موارد زیر، از جمله فواید اجرای اصولی لوله کشی فاضلاب و آبرسانی ساختمان هستند:

✔ کنترل درست حرکت آب و پسماند و رعایت ایمنی در سیستم لوله کشی فاضلاب
✔ بهینه‌سازی و جلوگیری از هزینه‌های تعمیر و نگهداری
✔ استفاده درست از تجهیزات و تاسیسات لوله کشی ساختمان
✔ ممانعت از دوباره کاری، تعمیر و تغییر نمای ساختمان

تمامی این موارد، باید با در نظر داشتن رعایت اصول بهداشتی اعمال شوند. در طراحی لوله کشی ساختمان، باید توجه داشت که لوله‌ها در طول مسیر آسیب فیزیکی نبینند یا خورده نشوند.
بهتر است لوله های آب بالاتر از لوله‌های فاضلاب قرار گیرند. در این صورت اگر لوله‌ها نشتی داشته باشند، فاضلاب به آب وارد نمی‌شود.
لوله‌های آب، باید فشار لازم جهت انتقال آب را تامین کنند. سیستم لوله کشی فاضلاب، باید با شیب مناسب اجرا شود تا فاضلاب در میانه مسیر گرفتگی ایجاد نکند.

 

انواع لوله کشی ساختمان در زنجان با توجه روش اجرا

لوله کشی ساختمان باید با حوصله و دقت توسط افراد با تجربه در ساختمان انجام شود. در صورت حرفه‌ای نبودن عملیات، تغییرات به سختی قابل اعمال خواهند بود. سیستم لوله کشی فاضلاب به چندین روش قابل اجرا است که هر یک مزایا و معایب خود را دارد. در ادامه به بررسی این روش‌ها می‌پردازیم.

لوله کشی ساختمان درزنجان به روش سنتی انشعابی

در روش سنتی که از قدیم تاکنون مورد استفاده قرار گرفته است، لوله‌ها به صورت کف خواب در محل تعبیه می‌شوند. در لوله کشی فاضلاب انشعابی، از یک لوله اصلی تعداد زیادی انشعابات ریز و درشت به تمام ساختمان کشیده می‌شود. در این روش، لوله آب گرم و سرد متمایز با هم نیستند. در گذشته، این نوع لوله کشی ساختمان با کمک لوله و امروزه با استفاده از لوله پلیمری انجام می‌گیرد. امروزه این روش به دلیل معایبی که دارد، کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرد:

● افت فشار آب در مسیر حرکت: با افزایش ارتفاع، فشار کاهش می‌یابد. در این روش پمپ لازم است.
● احتمال بالای ترکیدگی لوله‌ها: این مساله به دلیل اجرای لوله کشی فاضلاب در عمق بالا اتفاق می‌افتد.
● هزینه بالای اجرای سیستم لوله کشی ساختمان: به دلیل استفاده از لوله‌های فلزی و کنده‌کاری، هزینه‌ها بالا است.
● قطع آب کل در صورت ترکیدگی:

سیستم یکپارچه لوله کشی ساختمان عامل این عیب است.
● دردسر در محاسبه قبض آب پرداختی: در این روش از یک کنتور آب برای کل طبقات استفاده می‌شود که میان تمام واحدها مشترک است.

معایب این روش منجر به روی آوردن به سایر روش‌های لوله کشی ساختمان شد.

جهت انجام تمامی خدمات لوله بازکنی ،چاه بازکنی،نشت یابی، در زنجان با متخصصین ما در تماس باشید.

خدمات لوله بازکنی زنجان،لوله بازکنی در زنجان، به صورت کاملا تضمینی،و با ضمانت ۲ساله، وبا نازلترین خدمات رسانی میکند.

09100053200

خدمات لوله بازکنی اندیشه زنجان

ارزانترین لوله بازکنی در اندیشه، لوله بازکنی در اندیشه زنجان بدون کثیف کاری انجام میشود.

ارائه خدمات ماننده؛:

●لوله بازکنی با دستگاه برقی جدید

●چاه بازکنی با فنرهای صنعتی مخصوص هرلوله

●رفع بوی بد لوله ها با مواد مخصوص

●تخلیه چاه توسط تانکرهای بزرگ و کوچک

●نشت یابی، با دستگاه حرفه ای، تصویری،صوتی

●لوله کشی فاضلابی، و سردو گرم،تضمینی

●تعمیرات، خورده کاری،بازسازی،کاشی کاری

●و…

لوله بازکنی:  بادستگاه ژنراتور جدید فوق پیشرفته، این دستگاه میتواند، لوله های که به مرور زمان رسوب،یا چربی گرفته را رسوب تراشی کند. و با سر فنرهای مختلفی که دارد، میتواند، لوله های سیمانی،قیری،و… را به خوبی باز کند.این دستگاه لوله بازکنی،با قطعات مثل،؛ سنظام،موترژن مخصوص،بلبرینگ های مخصوص، تسمه دنده ای،سردنده های مختلف،الماسه های لوله بازکن،فولی آهنی، کلاج،کلید،دو حالته، دسته تنظیم برای سایزهای مختلف،انبر گیره ای، قیچی فنرگیر،این نو دستگاه یکی از بروز ترین دستگاه ها در حال حاضر میباشد، و پیشرفته. این نوع دستگاه ها چرخشی بوده، و هر چیزی، مثل پارچه، مشمپا،مو،جوراب، و… را با خود به بیرون می آورد. هر نوع گرفتگی لوله در اندیشه زنجان داشتید، میتوانید با لوله بازکنی۲۴ در زنجان تماس بگیرید، متخصصین ما در کمتر از۲۰ دقیقه در محل شما حاضر خواهند بود.

لوله بازکنی زنجان09100053200

جهت انجام تمامی خدمات لوله بازکنی، چاه بازکنی، در تمامی مناطق زنجان و حومه، با متخصصین ما تماس بگیرید،

لوله بازکنی در زنجان

 

درآوردن اشیا از چاه توالت ☎️ 5 روش فوری

افتادن وسیله در چاه توالت یکی از بدترین اتفاقاتی است که با کوچک ترین حواس پرتی اتفاق می افتد. برای درآوردن اشیا از چاه توالت مانند دسته کلید، اسباب بازی، سوئیچ، صابون، اهرم شیر اصلا عجله نکنید.

احتیاط کنید و سریعا دست خود را داخل لوله توالت فرو نکنید. به دلیل اینکه ارتفاع لوله های فاضلاب در ساختمان های تهران بیش از 30 سانتی متر است و باعث آسیب به دست و آرنج می شود. افرادی که بازوی چاق دارند باعث متورم شدن آرنج آن ها می شود.

افتادن وسیله در چاه دستشویی با رعایت این موارد کاملا سالم جسم را خارج کنید

از دستکش استفاده کنید
لوله فاضلاب توالت منبع انواع باکتری‌ها و ویروس‌های خطرناک است. ابتدا یک جفت دستکش بپوشید تا نکات ایمنی را رعایت کنید و پوست شما با فاضلاب داخل لوله تماس پیدا نکند.

نکات مهم قبل از افتادن اشیا در چاه توالت که باید بدانید 09101702050

ضد عفونی وسیله با الکل

بعد از درآوردن اشیا از چاه توالت حتما شی افتاده و دست خود را کاملا ضد عفونی و شستشو دهید. پس از شستشوی جسم آن را با مواد ضد عفونی مانند الکل کاملا استریلزه کنید. تا از باکتری ها و ویروس ها در امان باشد.

ضد عفونی دست

حتما بعد ار خارج کردن شی از چاه توالت دستان خود را کاملا با مایع و صابون شست و شو داده و ضد عفونی کنید. زیرا باکتری های لوله فاضلاب با تماس دست باعث حساسیت یا جوش می شوند.

قرار دادن شی در جلوی آفتاب

بعد از ضد عفونی، شی را چند ساعت در معرض نور خورشید قرار دهید. با استفاده از سشوار نیز می توانید جسم را کاملا خشک کنید. ولی قرار دادن شی در معرض آفتاب یک روش طبیعی و بهتر است.

خدمات 100% تضمینی توسط افراد حرفه ای

ویدئو ی زیر یکی از روش های در آوردن اشیا از چاه است. داخل فاضلاب ماسه و مصالح ساختمانی گیر کرده است.

همکاران شرکت نوین لوله با استفاده از ابزار های مخصوص مصالح ساختمانی را از چاه توالت خارج می کنند.

با تماس شما متخصصان لوله بازکنی۲۴ ، با ابزارآلات مناسب و مدرن، شی را از توالت خارج می کنند. در صورت مشکلات فاضلاب و گرفتگی لوله نیز فقط با یک تماس از بهترین خدمات ما بهره مند شوید.

بهترین و ساده ترین روش درآوردن اشیا از چاه توالت

هنگام افتادن اشیا در چاه توالت از ورود آب به سیفون خود داری کنید. برای در آوردن اشیا از چاه توالت کافیست با شماره 09100053200 تماس بگیرید. لوله بازکن ماهر با انبر فاضلاب وسیله یا طلا را کاملا بهداشتی و 100% تضمینی خارج می کند.

اگر وسیله ای در چاه توالت ایرانی، لوله کفشور حمام یا آشپزخانه بیافتد حتما از یک متخصص کمک بخواهید. سرویس کاران ما با ابزار های بروز و پیشرفته نسبت به در آوردن اشیا از چاه توالت یا هر شی دیگری به سرعت به کمک شما می آیند.

پس از افتادن گوشی در چاه توالت دستبند و حلقه در چاه فاضلاب یا کف شور حمام بلافاصله جریان آب را قطع کنید. چون ممکن است جریان آب وسیله را به پایین ببرد.

نکات مهم درآوردن اشیا از چاه توالت

اگر می خواهید شی با وسیله گران قیمت را خودتان خارج کنید، نکات زیر را جدی بگیرید.

  • به هیچ وجه بعد از افتادن شی داخل چاه توالت سیفون را نکشید.
  • حتما از ورود آب به درون لوله فاضلاب جلوگیری کنید.
  • مراقب باشید  تا دستتان در لوله فاضلاب گیر نکند.
  • برای جلوگیری از ورود شی به اعماق لوله توالت با متخصص تماس بگیرید.
  • به دلیل وجود باکتری ها و ویروس درون توالت در صورت وجود زخم دستتان، احتمال مبتلا به بیماری های عجیب وجود دارد.
  • با دستکاری بیش از حد گوشی یا شی در لوله توالت باعث آسیب به آن وسیله می شوید.

5 روش فوری برای خارج کردن اشیا از چاه توالت

شرکت۲۴ لوله برای در آوردن اشیا از چاه توالت دارای دستگاه های پیشرفته و بروز است.

هنگام افتادن اشیا در چاه توالت مانند طلا، انگشتر، گوشی، دسته کلید، فرچه، کنترل تلویزیون به صورت تضمینی و شبانه روزی با ما تماس بگیرید.

زمان افتادن شی در چاه توالت با رعایت اقدامات زیر،

شی به اعماق چاه فاضلاب نمی رود.

در آوردن اشیا از توالت با دست

یکی از اولین و ساده ترین روش ها برای در آوردن وسیله از چاه توالت با کمک دست است. خطرات خارج کردن اشیا با کمک دست باعث گیر کردن آرنج در چاه توالت یا آسیب به لبه ی سنگ توالت می شود.

برای درآوردن اشیا از چاه توالت با دست ابتدا باید ارتفاع سیفون فاضلاب را با سیم اندازه گیری کنید. با چراغ قوه می توانید انتهای و قطر لوله را مشاهده کنید اگر ارتفاع آن از 30 سانتی متر بیشتر باشد از متخصصان لوله بازکنی۲۴ کمک بگیرید.

پس از بررسی ارتفاع فاضلاب، دستکش بپوشید و جسم را خارج کنید. دقت کنید دستتان را به آرامی در سیفون بچرخانید تا به جسم برخورد نکند و جسم را به اعماق فاضلاب هدایت نکنید.

اگر آرنج چاقی دارید با مایع دستشویی تمام آرنج خود را آغشته کنید. با این کار دستتان به راحتی داخل لوله رد می شود. در صورت عدم موفقیت از افراد لاغر کمک بگیرید.

درآوردن وسیله از چاه توالت با جاروبرقی

اگر با مشکل گرفتگی سینک ظرفشوی مواجه شدید کافیست با متخصصان ما تماس بگیرید.

یک روش فوری و عالی برای بیرون آوردن وسیله از چاه توالت استفاده از جارو برقی است. اما فقط جارو برقی هایی که مجهز به سیستم تر و خشک هستند.

برای این کار ابتدا آب سیفون را با پارچه حوله ای خشک کنید. جارو برقی را در حالت تر قرار دهید. دستک جارو برقی را کمی بالا تر از کف سیفون نگه دارید تا مکش ایجاد کند و وسیله خارج شود.

اگر بعد از افتادن وسیله آبی به درون سیفون نریزید قطعا شی را درون مخزل جارو برقی خواهید یافت.

درآوردن شی از چاه توالت با آویز لباس

آویز لباس یک روش بسیار عالی و فوری برای خارج کردن جسم از چاه توالت است. آویز لباس سیمی را با سیم چین ببرید و سیم را صاف کنید. طرف دیگر سیم را همانند قلاب خم کنید تا به وسیله درون چاه گیر کند سپس به آرامی وسیله را از لوله توالت خارج کنید.

از یک چراغ قوه استفاده کنید تا داخل سیفون را ببنید. آویز سیمی وسیله ی کاربردی است که به راحتی به شی  درون چاه توالت متصل می شود.

توجه داشته باشید که اگر در انجام کار دقت و تمرکز کافی نداشته باشید ممکن است وسیله را به پایین هدایت کنید که خارج کردن شی از چاه توالت غیر ممکن می شود.

خارج کردن اشیا از چاه توالت با برداشتن توالت

 یکی از نمونه خدمات ما در زمینه خارج کردن اجسام از چاه توالت است.

اگر جسم مورد نظر در زانویی زیر فرنگی گیر کند یک راه تضمینی و بهترین روش برای خارج کردن اشیا از چاه توالت، برداشتن توالت است.

ابتدا باید چسب فرنگی جدا شود و کاسه را بردارید و در لوله زیر فرنگی، در قسمت گلویی شی خود را پیدا کنید.

برای اینکار ابتدا به وسیله یک چاقو چسب فرنگی را جدا کنید و به آرامی کاسه را کنار بگذارید. سپس با دست یا آویز سیمی به دنبال شی را خارج کنید.

برای جلوگیری از نشت توالت حتما کاسه را به درستی در جای خود نصب کنید.

انبر فاضلاب یک روش عالی و ساده ترین راه در خارج کردن اشیا از چاه فاضلاب است. این وسیله کارآمد به راحتی شی افتاده در چاه توالت یا فاضلاب را خارج می کند.

کافیست با لوله بازکنی  24یا شماره 09100053200تماس بگیرید و درخواست نیرو دهید. تا با روش تضمینی و فوری شی شما را از چاه فاضلاب خارج کند.

با تماس  از بهترین خدمات شبانه روزی ما بهره مند شوید.

هنگام افتادن وسیله در چاه توالت با کجا تماس بگیریم ؟

هنگام افتادن اشیا داخل چاه توالت کافیست با شماره 09100053200 تماس بگیرید تا با دستگاه مکش و ابزار مخصوص فاضلاب شی را را از لوله توالت خارج کنیم. متخصصان ما بصورت شبانه روزی، بدون تخریب و 100% تضمینی مشکل شما را حل می کنند.

 اگر دهانه ی کاسه توالت کوچک باشد چه کاری کنیم ؟

توجه داشته باشید که اگر دهانه لوله کوچک و تنگ است و حدس می زنید که دستتان داخل لوله گیر میکند،به هیچ عنوان دستتان را داخل لوله نبرید، چراکه دستتان گیرمیکند. و مجبور به شکافتنه کاسه بشه،در این صورت میتوانید  از یک چنگک دستی استفاده کنید تا دست شما آسیب نبیند.

ابتدا با حوله یا اسفنج آب موجود درون سیفون را خشک کنید. پس از تخلیه آب کاسه با نور چراغ قوه، محل قرارگیری شی را بررسی کنید.

اگر دستتان از داخل لوله رد می شود با مایع دستشویی دست و آرنج را لیز کنید. شی افتاده را از لوله به آرامی خارج کنید.

اگر دست تان از کاسه رد نشود از سیخ کباب یا سیم مفتولی استفاده کنید. با یک اشتباه کوچک شی را به اعماق چاه فاضلاب منتقل می شود. برای دید بهتر داخل لوله از یک چراغ قوه استفاده کنید.

خدمات لوله بازکنی زنجان در اسرع وقت

اگر مشگل گرفتگی دارید، با شماره های ما تماس بگیرید،۰۹۱۰۰۰۵۳۲۰۰

لوله بازکنی زنجان

لوله بازکن استان زنجان

شرکت خدمات فنی ۲۴ فعال در زمینه تخلیه چاه زنجان و حومه به صورت شبانه روزی اقدام به تخلیه چاه های فاضلاب تمام مناطق زنجان می نماید. اگر فاضلاب از توالت یا زیرزمین ساختمان بیرون زده و نمی دانید چه کار کنید، حتما با لوله بازکنی ۲۴ تماس بگیرید تا در اسرع وقت مشکل شما را حل کنیم. ما با بکارگیری نیروهای متخصص و مجرب و با استفاده از بهترین و بروزترین تجهیزات مخصوص تخلیه چاه به راحتی چاه های فاضلاب را تخلیه کرده و آنها را پاکسازی می نماییم.

اما سرعت باز کردن لوله با مواد شیمیایی بسیار کند است و در اکثر موارد یا درست عمل نمی کند و یا باعث ایجاد خسارت شده و اتصالات لوله را از بین می برند. همچنین به دلیل شیمیایی بودن مواد و ایجاد گاز مضر توصیه می شود هنگام کار با آنها از دستکش و ماسک استفاده شود و این مواد را از دسترس کودکان دور نگهداری کنیم. در کل استفاده از مواد لوله بازکن برای رفع گرفتگی های جزئی و موارد خاص توصیه می گردد و بهتر است برای باز کردن لوله و چاهک فاضلاب و حمام با متخصص تماس بگیریم و از تجهیزات حرفه ای و فنر لول بازکنی استفاده کنیم.

تماس با ما09198909072

لوله بازکنی زنجان

ما در زنجان ارزانترین خدمات را ارائه میدهیم

وباکیفیت بالا.

لوله بازکنی زنجان09198909072ارزانتراز همه جا با رضایت مشتری